Top

Ruilen & Retourneren

Ruilen

Heeft u onverhoopt een verkeerd artikel besteld of geleverd gekregen dan kunt u uiteraard uw bestelling omruilen. In dat geval dient u contact op te nemen met onze customerservice via e-mail naar: sales@shampoolicious.nl. Een van onze medewerkers zal u optimaal van dienst zijn en u helpen uw bestelling te ruilen.

Retourneren en geld terug

Zijn uw aankopen niet naar wens en wilt u het aankoopbedrag gecrediteerd krijgen dan kunt u zich richten tot onze customerservice richten via e-mail naar sales@shampoolicious.nl en aangeven wat de reden is.  Stop de pakbon  en uw artikelen netjes en zorgvuldig terug in de originele verpakking en bied uw pakket aan bij een Post NL vestiging bij u in de buurt. Bij het retour zenden wordt na ontvangst en controle van het product het aankoopbedrag door Shampoolicious teruggestort. Een terugstorting verzorgen wij binnen 2 tot 7 werkdagen. Let op: bij het retourneren richt u zich ALTIJD eerst tot onze customerservice en wij nemen uitsluitend gesloten en ongebruikte artikelen retour. De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Let op zonder aanmelding van de reden van retourneren accepteren wij geen retour zendingen.
Aan:
Shampoolicious
Westpoint 39
5038KG TILBURG
+31651507519
veronika.rutten6@gmail.com
Van:
@
Retouren:
Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten: